Audyt i optymalizacja stron - Seolodzy.pl

Baza wiedzy SEOlogicznej

Google AdWords

Jest to płatna forma reklama w wyszukiwarce Google, a także w jej sieci reklamowej. Linki sponsorowane wyświetlają się powyżej, poniżej, lub po prawej stronie naturalnych wyników wyszukiwania, a także w witrynach biorących udział w sieci partnerskiej Google. W wyszukiwarce linki sponsorowane pojawiają się po wpisaniu słowa kluczowego w wyszukiwarkę równocześnie z wynikami naturalnymi. Google daje możliwość dostosowania kampanii do wymagań danej branży. Kierowanie reklam może odbywać się m.in. na słowa kluczowe, ze względu na język i lokalizację, w zależności od urządzeń z jakich korzystają internauci. W kampanii można zdefiniować także czas wyświetlania reklamy, oraz jej częstotliwość. AdWords stanowi rozwiązanie dla firm, które dysponują sporym budżetem i chcą w szybkim czasie osiągnąć dobrą widoczność w wyszukiwarce, bez znacznego nakładu pracy.

Formularz kontaktowy

pola wymagene

Skontaktuj sie z nami