Audyt i optymalizacja stron - Seolodzy.pl

Baza wiedzy SEOlogicznej

Katalog stron

Jest zbiorem stron internetowych, w większości pogrupowanych tematycznie i ma za zadanie ich promocję w Internecie. Katalogowanie jest jednym z działań pozycjonerskich i może być wykonywane ręcznie, jak i przez automat. Jednak podczas automatycznego katalogowania nie mamy pewności, że katalogi, do których została dodana strona jest wartościowy. Jeśli dodamy stronę do katalogu o PR niższym niż PR naszego serwisu, może to wpłynąć negatywnie na proces pozycjonowania. Katalogi możemy podzielić na kilka rodzajów: darmowe- nie jest pobierana oplata za dodanie strony do katalogu, jednak często zdarza się tak, że zamiast opłaty wymagany jest link zwrotny. Płatne – opłata może być pobierana jednorazowo, za zamieszczenie wpisu, lub abonamentowo – za określony okres czasu. Wiele z katalogów zastrzega sobie, że wniesienie jednorazowej opłaty nie gwarantuje wyświetlenia linku do strony w katalogu, informując, że opłata pobierana jest jedynie za szybsze rozpatrzenie naszej kandydatury. Są także katalogi moderowane, gdzie każda strona jest sprawdzana pod kątem wymogów stawianych w regulaminie katalogu oraz niemoderowane, gdzie odnośnik do naszej strony dodawany jest z automatu. Mamy też do czynienia z katalogami ogólno tematycznymi i branżowymi. Oczywiście jeden katalog może łączyć w sobie kilka z wymienionych tutaj cech.

Formularz kontaktowy

pola wymagene

Skontaktuj sie z nami