Audyt i optymalizacja stron - Seolodzy.pl

Baza wiedzy SEOlogicznej

Meta tagi

Są to znaczniki, które umieszcza się w sekcji nagłówkowej (<head>) kodu strony internetowej. Zawierają one informacje o Twojej stronie internetowej, jednak nie są one wyświetlane na niej bezpośrednio. Informacje te skierowane są do robotów wyszukiwarek, aby mogły one lepiej sklasyfikować Twój serwis www. Poniżej przedstawimy kilka z nich. <title>tytuł strony </title> - choć w ujęciu technicznym nie jest to meta tag, ma on duże znaczenie przy opisywaniu zawartości strony. Wyświetla się w wynikach wyszukiwania jako tytuł Twojej strony, określa jej tematykę i dostarcza użytkownikom informacji na jej temat. Tytuł powinien składać z kilku słów, około 60 znaków i zawierać słowa kluczowe na jakie chcesz promować swoją działalność. Słowa powinny być umieszczone zaraz na początku tego opisu, ułatwia to robotowi wyszukiwarki dotarcie do nich. <description> - jest to krótki opis strony, który ma zachęcać użytkownika do odwiedzenia Twojego serwisu. Wyświetla się pod linkiem do Twojej strony. Tekst ten powinien być odpowiednio nasycony słowami kluczowymi, a optymalna jego długość to ok. 150 znaków. <keywords> tutaj zawrzyj słowa kluczowe, na które chcesz być widoczny w wyszukiwarce. Najważniejsze frazy umieść na początku. W tym przypadku najbardziej optymalna liczba znaków to 200. Musisz wiedzieć, że ten meta tag nie jest brany pod uwagę przez Google, niemniej warto go stosować, ponieważ przy wyznaczaniu pozycji biorą go pod uwagę inne wyszukiwarki jak np. Bing.

Formularz kontaktowy

pola wymagene

Skontaktuj sie z nami