Audyt i optymalizacja stron - Seolodzy.pl

Baza wiedzy SEOlogicznej

Page rank

Wskaźnik, który w skali od 0 do 10 określa wartość Twojej strony. Kryteria oceny nie są do końca znane, choć przyjęło się, że Page Rank określany jest na w oparciu o ilość i wartość linków prowadzących do strony. Zatem każdy odnośnik z innego serwisu prowadzący do Twojej strony na wpływ na jej Page Rank. Musisz jednak wiedzieć, że nie wszystkie linki mają taką samą wartość. Linki pochodzące ze stron o wątpliwej reputacji lub o innej tematyce niż tematyka Twojej strony przysporzą więcej problemów niż korzyści. Dlatego ważne jest, abyś pozyskiwał link tylko z witryn, które mają PR równy lub wyższy niż Twoja strona. Page Rank jest jednym z 200 czynników, na podstawie których Google ocenia trafność wyników na liście wyszukiwania po wpisaniu słowa kluczowego. Został tak nazwany od nazwiska jego pomysłodawcy, współtwórcy Google Larrego Page’a.

Formularz kontaktowy

pola wymagene

Skontaktuj sie z nami