- Magiczny świat klocków: zestawy Lego Harry Potter i Lego Marvel
- Darmowe narzędzia do audytu SEO: Klucz do skutecznej optymalizacji strony
- W jaki sposób SEO może przełożyć się na zyski finansowe Twojej firmy i ROI?
- Druk tekturowych opakowań – efektywność i estetyka
- Kleje w Elektronice: Jak Poprawić Trwałość i Wydajność Komponentów
Jak reklamować się na pintereście?
Każdy kto prowadzi swój własny biznes na pewno zdaje sobie sprawę z tego jak ważna jest reklama. Szczególnie w dzisiejszych czasach, jeśli konkurencja jest dość duża. Jednak wiadomo, że to zależy od branży. Nowe firmy mają dość ciężko wejść na rynek, dlatego tym bardziej powinny korzystać z reklam. W jakiej formie zazwyczaj one występują? Otóż są to przede wszystkim różne strony internetowe, banery, ulotki czy nawet plakaty. Jednak bardzo dużo osób decyduje się na zakup gadżetów reklamowych. To jest dobre jeśli decydujemy się na wzięcie udziału w targach pracy, gdzie Pracodawcy mają okazję się zaprezentować. Jednak istnieje także inna forma reklamy. Niniejszy artykuł ma za zadanie przedstawić właśnie jak reklamować się na pintereście. Ogólnie każdy czytelnik dowie się czym w ogóle to jest i na czym polega.
Czym jest pinterest?
Warto najpierw w ogóle wytłumaczyć wszystkim czym jest pinterest. To nic innego jak pewna wyszukiwarka, w której możemy znaleźć różne wizualne pomysły. Zaliczyć można do nich przede wszystkim: przepisy, pomysły do domu, inspiracje modowe i inne. Coraz więcej osób korzysta z tego portalu. Dlatego warto, aby Firma zaczęła się także na nim reklamować, a nie tylko na Facebooku czy Instagramie. Jeśli ktoś potrafi sprawnie poruszać się po tych portalach to na pewno poradzi sobie także z pinterest. Tutaj możemy wyróżnić trzypoziomową strukturę:
- kampania – To tutaj właśnie jest początek, gdzie musisz wybrać swój cel i ustawić swój opcjonalny limit wydatków;
- grupa reklam – Na tym etapie wybierasz przede wszystkim miejsce, gdzie chcesz, aby były wyświetlane Twoje reklamy na Pintereście. Do tego koniecznie musisz ustawić swój budżet, daty ich emisji oraz ofertę. Warto także wybrać grupy dla których mają być wyświetlane. Oczywiście możemy podzielić je na: regiony, linie produktów, odbiorców itd.;
- reklama – To tutaj ważne jest to, aby ustawić Pin, który będzie należeć do grupy reklam. Chodzi o posiadanie swoich materiałów reklamowych i adres URL. Widzi to tylko i wyłącznie dany użytkownik, nie wszyscy.
Jeśli chcesz się reklamować w tym miejscu to musisz sprawić, aby zdjęcia były perfekcyjne. W końcu to na nie patrzą klienci. Do tego zdjęcia warto dodać historię i konspekt, który sprawi, że zdjęcie produktu będzie jeszcze bardziej atrakcyjne. Następnie musisz ustawić hashtagi. To dzięki nim budowane są przecież propozycje dla użytkownika. To na ich podstawie prezentowane są wyniki wyszukiwania. Musimy zatem wybrać najważniejsze, ale w taki sposób, aby trafnie ukazywały nasz produkt. Musisz także tworzyć i pinować. Tutaj chodzi o przedstawianie także innej treści niż nasze produkty. Warto zatem stworzyć tablicę tematyczną, gdzie będą opisywane także inspiracje dotyczące danego tematu lub produktu. Musisz informować użytkownikach o cenach itp. Jednak nie możesz przesadzić z opisami produktów. Musi być przedstawione w sposób rzeczowy.
Podsumowując niniejszy artykuł warto dodać, iż jeśli chcesz zaistnieć na rynku musisz się dużo reklamować, szczególnie w internecie. Jeśli chcesz to robić przez Pinterest to nie możesz zapomnieć o jednej ważnej rzeczy. Mianowicie musisz być aktywny. Inaczej Twój profil zniknie wśród innych i w ogóle nikt nie zainteresuje się Twoimi produktami.